Monday, May 3, 2010

~SELAMAT PENGANTIN BARU HANAFI & ISTERI~

~selamat datang ke tapah..selamat pengantin baru kepada pengantin,o ni ke tapahnyer,akhirnyer smp gk aku kt tapah ni..tq nora,lau xde nora.xde sy smp ke tapah ni..~

~kau dan aku..giler besor nora bg adiah kt napi...pe la agaknyer tu eh~

~hehe..sweet & smart~

~kebetulan kami smp pengantin pn tgh ber-arak2..hehe rezki..pe lg tersenyum & tersengeh la napi tu hahaha...gurau eh bro,ni ke u puyer kg leh tahan la..kg tapah road ni~

~hehehe..cube perhatikan sebelah napi tu..ade x iras2 mcm velvet af tu..hehe..~

~besor puyerr..hadiah dr nora,..sepot..fara n fiqa,xsangke leh jupe kt tapah..hehe pas ni sepot lak sungkai kg mak aku tu..sepot ni ank sedara mak aku..atok dia mak aku kenal sgt2...~

~suap2 la pe lg..~

~cantek bro pelamin (pihak lelaki tapah)~

~fiqa tgk sape tu?~

~hehe geng navi..xsangke leh berpix ramai mcm ni..suke r tu fiqa~

~hehe ni kenduri kwin hanafi..hehe aku dgn bangganyer slamber pop nyayi lgu tajuk `jgn pisahkan` berduit tu bai...ntah sape x mamat tu nk berduit i follow nyayi minatt..~
..

1 comments:

qistinamy said...

fuh..zaman bila akak baru update blog ni?lama tul x update..ape2 pun selamat pengantin baru kat hanafi ngan isteri..semoga bkekalan..& cpt dpt cahaya mata..