Monday, October 19, 2009

~OPEN HOUSE JIRAN TETANGGA JLN 12~








~Bju kurung kuning ni kwn sebaya aku yg tu mak dia, same skolah pn jiran aku gk~

~Haa yg bju kurung oren n tudung itam tu mak aku kire main kepada masak2 la~

~Nisume Jiran2 jln 12 taman dato harun~
\
~Noli (Kazen) K.ana (Kakak Iparku)~


~Bt opn house sambil bt doa selamat..amik BERKAT..kami pangil org MASJID tuk bace kan doa..Ni la nama dia muafakat..bergotong royong sesame jiran tetangga..ni la x ke2 bt opn house..tp x li byk rezeki alhamdullilah...ramai org dtg..setiap rumah wajid 2 menu..tp mak aku dia bt lebih skit...mcm2 woo..pulut kuning & puteh..lontong..nsi impit..kakak ipar bt agar2..sedap..abg aku beli tembikai..kacang kerang..air teh tarik crew...hahaa..thn depan ade permintaan nk bt nsi berlauk pulak insya allah..lau pnjang umur amin..pe2 tq kepada jiran2 jln 12 kerna bermuafakat menbawa BERKAT amin~

0 comments: