Monday, April 13, 2009

Mempekenalkan Malaysia Next Top Model (Animal)

Up..up..up..follow up

Binatang ni selagi tuanyer x suruh mkn,slagi tu la xmkn2.erm baguss dgr kate.Sbb tu la dye baring diam2


Ni burung mata duitan,sbb tuanyer dh diajar ambil duit.eee geli tangan aku dia pajak..tp bes.eee geli..aku bg rm1 terus dia pergi kt tangan..mmg mate duitan,mmg mmg aku nk bg rm1 pn,ish2


Pandai tepuk tangan tu.

Ni penguin eh,Lg Bijak.Siap salam lg tu dgn tuanyer.Bijak2

Haa yg ni pula sedang berjalan diatas besi


Burung ni sedang buke kata perkataan welcome dengan menggunakan muncungyer


Dah 3x aku pergi ZOo ni la kali pertama aku dpt tgk Show Animal,Burung apa ntah..Bijak2,Burung ni sedang tarik bendera malaysia mcm kt skolah tu


Pelumba Basikal Negara Merangkap Sebagai Duta Fedex,Yg gils tu Tunang Dia